Δευτέρα 3 Δεκεμβρίου 2007

Μάλλον με χτύπησε ρεύμα!

Επειδή το προηγούμενο ποστ μάλλον δεν ισχύει, γιατί έγραφα για τη φίλη που χώρισε και πριν προλάβω να μαζέψω 10 σχόλια αυτή πήγε και τα ξανάφτιαξε, το παρόν καταργεί κάθε προηγούμενο.

Παρόλα αυτά όμως υπάρχει και ένας πολύ πιο σοβαρός (@#$%!;) λόγος να ανεβάσω κάτι νέο.
Είναι ουσιαστικά η απάντηση στην τιμητική πρόσκληση για παιχνίδι της συνγαβρίνας (δε θα έπρεπε να είναι συγγαβρίνας;) διανοούμενης (και απολύτως συνεννοούμενης) blogger Meniek.
Με κάθε σεβασμό λοιπόν στις προσκλήσεις αλλά και στο ρόλο του παιχνιδιού και με μοναδικό στόχο να μη δουλέψω αυτή τη στιγμή, λέω να παίξω!

Το παιχνίδι ζητάει να βάλω κάπου το logo μου. Επειδή το logo αντιπροσωπεύει τον υλικό (και μάταιο) κόσμο, θα ήθελα απλά να δηλώσω πού έχει σημασία για μένα η συμμετοχή μου. Μμ!!!

Ξεκινάμε:
Είμαι στον ύπνο μου πολύ επαναστάτρια! Τα λέω πολύ άγρια σε όσους με κυβερνούν. Τους ρίχνω μολότωφ, γιαούρτια, φλεγόμενες σαΐτες, καφέδες, σφαίρες .. αλλά όταν ξυπνάω το μόνο που μπορώ να κάνω είναι μια απλή δυσφήμιση σε φίλους και γνωστούς.
Η παρακάτω εικόνα θα ήθελα πολύ να είναι αποτέλεσμα δικής μου δολιοφθοράς.

Εδώ υπήρχε μια φωτογραφία που έθιγε τη Μαριέτα Γιαννάκου, που λόγω του τωρινού προβλήματος της υγείας της υποχρεώνομαι ηθικά να εξαφανίσω, καθώς δεν έχει πλέον καθόλου χιούμορ η εξυπνάδα που είχα κάνει τότε.

Όταν δεν κάνω αντίσταση και μου τελειώνουν τα έντομα που τρώνε πολιτικούς, σκέφτομαι σοβαρά την περίπτωση να γνωρίσω από κοντά ένα μεγάλο γόη του Hollywood. (Άντε δύο. Όχι παραπάνω όμως).




Αφού έχω κουραστεί ασχολούμενη συνεχώς με τους άλλους, θέλω κάποια στιγμή και την ησυχία μου. Μου αξίζει ειδική στάση ρέκλας που μου φαίνεται πως έχω κιόλας κατοχυρώσει.




Και τέλος, επειδή δεν είμαι τόσο κενή όσο δείχνω (είμαι λίγο παραπάνω), έχω περιβαλλοντικές ευαισθησίες και δε γουστάρω με τίποτα που ξαναεπέτρεψαν το κυνήγι παρ’ όλη την καταστροφή ΚΑΙ της πανίδας με τις πυρκαγιές, θα ήθελα να έχω προσθέσει κάτι στην αποτροπή του κυνηγιού.




Acta es fabula!

:)

15 σχόλια:

Μετεωρίτης είπε...

άψογο!!!!!!
ΚΑΙ ωραία ιδέα και εκτέλεση, τσ, τσ, μπράβο, μπράβο, ειδικά εκεί που ο brad με τον george κάθονται δίπλα-δίπλα... χα, χα!
Την άλλη φορά που θα είσαι καλεσμένη σε jet-set πάρτυ, να με καλέσεις!!

Τι μαθαίνω;
ΔΕΝ χώρισαν;!Ε, τότε είσαι γουρλού! Αμα μας συμβαίνει κάτι κακό, να το ανεβάζεις post να του αλλάζουμε τροχιά!

Πάω να ενημερωθώ διαβάζοντας τα 11 σχόλια του χωρισμού (λέμε τώρα) μπας και καταλάβω τι μύγα τσίμπησε τον τύπο.
Πάντως χάρηκα!
Χριστουγεννιάτικα πληγωμένος δεν λέει. Πληγωμένη εννοούσα.

Φιλάκια προς το παρόν και θα επανέλθω!

αν ακούς είπε...

να σου πω; αν ξαπλώσω έτσι στη παραλία θα μου στείλεις εξώδικο;

afrodiet είπε...

Μετεωρίτη θενκς.
Επειδή δεν είναι και τόσο εύκολο αυτό το αλυσιδωτό παιχνιδάκι, (είναι κάτι σαν "αυτοπροβολή") είπα να το 'γειώσω' κάπως.
Γι αυτό και δεν το συνέχισα σε κάποιον άλλο. Έρχονται όλοι σε δύσκολη θέση από ό,τι έχω καταλάβει (παρακολουθώντας).

Αν το έστελνα όμως κάπου η πρώτη θα ήσουν ΕΣΥΥΥΥ!!!
Όμως ήδη δήλωσες ότι δεν έχεις αποφασίσει αν θες!

Ναι έφερα γούρι. Μακάρι.

Φιλιά!!!

afrodiet είπε...

Αν ακούς,
όχι δε θα σου στείλω εξώδικο, αν έχεις ειδική σήμανση κοντά σου "Η πόζα που βλέπετε ανήκει στην Afrodiet".
:)

MenieK είπε...

Τέλειο... όχι, αλήθεια τέλειο!!! Είμαι πολύ ευτυχισμένη που ήμουν η αφορμή για ένα τόσο καλό ποστ...

Suspect είπε...

ποιοι ειναι αυτοι οι δυο τυποι που σε χαζευουν;

ομολογησε το!

τον Νικοπολιδη ονειρευσαι!

afrodiet είπε...

Meniek, σ'ευχαριστώ!
Ναι, ήσουν η αφορμή ίσως και η αιτία!
Αφορμή για έξοδο μπορεί να είναι μια πρόσκληση σε beach party, αλλά και σε δεξίωση. Στη δεύτερη όμως δε μπορείς να πας με μαγιώ. ;)
Φιλιά!
:)

Suspect,
δε μπορώ να σου πω ποιοι είναι! Θέλουν (μου είπαν) να κρατήσουν την ανωνυμία τους.
Ο Νικοπολίδης είναι σταθερή σχέση. Δεν έχει να κάνει μ'αυτές τις περιστασιακές γνωριμίες.
:)

MenieK είπε...

τώρα, αν δεν παραπονεθώ σε σένα (που καταλαβαίνεις) για την ξεφτίλα τη χθεσινή, να ιδρώσουμε να κερδίσουμε το Διαγόρα (και μας δουλεύουν και οι βάζελοι!!!) σε ποιον να παραπονεθώ????

afrodiet είπε...

Meniek αχ Meniek.
Όχι μόνο ιδρώσαμε εμείς με το Διαγόρα, αλλά οι βάζελοι βάλανε δύο γκολάκια στην Λοκομοτίβ από το 70 και μετά! Δεν το δέχομαι!

Αλλά ας μην το κάνουμε θέμα.
Γιατί εμείς κρατάμε δυνάμεις για τον ευρωπαϊκό μας θρίαμβο την Τρίτη.
:)

Μετεωρίτης είπε...

Για αυτόν τον Ευρωπαϊκό Θρίαμβο ήρθα κι εγώ να μας ευχηθώ ΚΑΛΗ ΤΥΧΗ,
αλλά όταν έχεις τέτοιους παίκτες...
Η ΤΥΧΗ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΤΤΗ ! ! !

Περιμένω οπωσδήποτε την ευχή σου (είσαι γουρλού) και τώρα που είναι και η meniek ακριβώς από πάνω μου (!0 η επιτυχία είναι σίγουρη.

Κι ας μην παίζει ο Τζόλε....

afrodiet είπε...

Σήμερα είμαι στα κόκκινα και προετοιμάζομαι για ολοήμερο (και ολονύκτιο) ολυμπιακό πάρτυ!
Θα γίνει χαμός!

Θα βάλουμε πολλά!
Ούτε ένα ούτε δύο.

Καλή επιτυχία στην ομαδάρα μας!!!

Μετεωρίτης είπε...

καλή επιτυχία
εγώ πάντως το βλέπω 2-0
(κάθε φορά που λέω 2-0 βάζουμε τρία, οπότε... χι, χι!).
Πλάκα-πλάκα, είμαι περίεργη να δω τι θα κάνει το Λίβερπουλ!!

καλή μας επιτυχία ! ! !

Μετεωρίτης είπε...

ΤΙ ΣΟΥ 'ΛΕΓΑ
ΤΙ ΣΟΥ 'ΛΕΓΑ !!

ΤΡΑ ΛΑ ΛΑ !!

ΠΕΡΙΜΕΝΩ POST !!

MenieK είπε...

ΘΡΥΛΕ ΘΕΕ ΜΟΥ ΟΛΥΜΠΙΑΚΕ ΜΟΥ!!!!!!
και γμτ, δεν μπορώ να μπω και στο blog της Φαίης να αφήσω το ίδιο σχόλιο....

Μετεωρίτης είπε...

δεν πειράζει!!!!

Καλημέρα afrodiet,
ΠΩΣ ΝΙΩΘΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ, ΕΕΕ;

έλα μια βόλτα από την meniek που έβαλε τα γυαλιά στον Κραουνάκη
και από μένα που τα... είδα όλα κόκκινα!!!!